Η τεχνική υποστήριξη μετά την πώληση (after sales technical support) είναι ένας χώρος αρκετά απαιτητικός γι'αυτό και σας υποστηρίζουμε και εξυπηρετούμε είτε έκτακτες ανάγκες είτε ανάγκες μόνιμης τεχνικής υποστήριξης στις περιπτώσεις όπου το εύρος εργασιών σας δεν απαιτεί την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού.
Το πακέτο υπηρεσιών το οποίο θα δημιουργήσουμε μαζί, σχεδιάζεται και εφαρμόζεται για τις δικές σας ανάγκες για τον εξοπλισμό που κατασκευάζετε / εμπορεύεστε.
Ανταποκρινόμαστε στην κάθε μορφή ζήτησης των υπηρεσιών μας, όπως:
Ζήτηση για μια έκτακτη βλάβη / έκτακτη συντήρηση.
Ζήτηση για εγκατάσταση εξοπλισμού στο πεδίο.
Ζήτηση για την δημιουργία πακέτου για μόνιμη περιοδική συνεργασία τεχνικής υποστήριξης στο οποίο περιλαμβάνονται η επίλυση βλάβης, συντήρηση, εγκατάσταση και υποστήριξη FAT / SAT.
Ζήτηση για υλοποίηση (υπο)συστήματος.
Έκτακτη Βλάβη / Έκτακτη Συντήρηση
Μαζί σας συμφωνούμε το συντομότερο χρονικό διάστημα στο οποίο θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε σε μια έκτακτη βλάβη / έκτακτη συντήρηση του εξοπλισμού που κατασκευάζετε / εμπορεύεστε.
Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης
Η μόνιμη περιοδική συνεργασία περιλαμβάνει την σύναψη συμβολαίου τεχνικής υποστήριξης και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό απο το εύρος του πελατολογίου σας και μπορεί να αναφέρεται ενδεικτικά σε:
Συγκεκριμένο αριθμό ωρών σε καθημερινή βάση.
Συγκεκριμένο αριθμό ημερών / εβδομάδα.
Συγκεκριμένο αριθμό ημερών / μήνα.
Συγκεκριμένο αριθμό ΣΚ / μήνα (π.χ. για λόγους συντήρησης). Πολλές βιομηχανίες επιλέγουν τα ΣΚ για την συντήρηση του εξοπλισμού τους οπότε και ο δικός σας εξοπλισμός θα είναι διαθέσιμος για εργασίες συντήρησης τα ΣΚ.
Οποιαδήποτε άλλη χρονική περιοδικότητα καλύπτει τις ανάγκες σας.
Υλοποίηση (Υπο)συστήματος
Για την κατάστρωση οικονομικής προσφοράς σχετικά με την υλοποίηση ενός (υπο)συστήματος, θα πρέπει να μας κοινοποιήσετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικές με τη λειτουργία του.
Στην περίπτωση που το συγκεκριμένο (υπο)σύστημα αφορά απευθείας ενσωμάτωση σε ήδη υπάρχοντα σε λειτουργία βιομηχανικό εξοπλισμό του πελάτη σας, προτείνουμε να υπάρξει και απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη σας (συμπεριλαμβανομένου και εσάς) ώστε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη να έχουμε την ίδια κατανόηση των ενεργειών που πρέπει να πραγματοποιηθούν.